Indeksy paliwowe e-petrol.pl

Indeksy paliwowe
Data EIPPB
[PLN/m3]
EIPON
[PLN/m3]
EIPJET
[PLN/m3]
EIPOOL
[PLN/m3]
EIPOC1
[PLN/t]
EIPOC3
[PLN/t]
2021-03-05 3773 3575 3422 2173 2068 1756
2021-03-04 3758 3561 3405 2158 2048 1739
2021-03-03 3756 3569 3409 2165 2052 1748
2021-03-02 3750 3582 3421 2178 2063 1761
2021-03-01 3741 3589 3429 2187 2063 1764
2021-02-26 3725 3587 3427 2185 2052 1754
2021-02-25 3706 3574 3410 2171 2028 1734
2021-02-24 3679 3554 3390 2150 1997 1704
2021-02-23 3664 3549 3386 2145 1991 1703
2021-02-22 3654 3545 3385 2140 1990 1703
2021-02-19 3635 3537 3381 2131 1988 1705
2021-02-18 3620 3526 3375 2119 1985 1701
2021-02-17 3593 3507 3362 2100 1974 1692
2021-02-16 3577 3496 3355 2089 1970 1686
2021-02-15 3558 3480 3339 2072 1958 1669
2021-02-12 3548 3471 3329 2064 1954 1657
2021-02-11 3548 3466 3319 2058 1953 1653
2021-02-10 3554 3460 3311 2052 1948 1653
2021-02-09 3554 3445 3299 2039 1936 1649
2021-02-08 3546 3428 3287 2025 1908 1640
2021-02-05 3524 3407 3271 2007 1876 1625
2021-02-04 3496 3381 3248 1984 1839 1606
EIPPB - indeks e-petrol.pl dla benzyny bezołowiowej
EIPON - indeks e-petrol.pl dla oleju napędowego
EIPJET - indeks e-petrol.pl dla paliwa samolotowego
EIPOOL - indeks e-petrol.pl dla lekkiego oleju opałowego
EIPOC1 - indeks e-petrol.pl dla ciężkiego oleju opałowego do 1%S
EIPOC3 - indeks e-petrol.pl dla ciężkiego oleju opałowego do 3.5%S

Dla EIPPB, EIPON, EIPJET oraz EIPOOL ceny netto w [PLN/m3] za paliwo w temperaturze referencyjnej 15 st.C.
Dla EIPOC1 oraz EIPOC3 ceny netto w [PLN/t] za paliwo w temperaturze referencyjnej 15 st.C.
Publikowane cenniki mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej. więcej»
Dane pogrubione - korekta.
Codzienny komentarz do rynku ropy i paliw »
2021-03-05 / 15:09
2021-03-05 / 12:56
2021-03-05 / 08:43

Najnowsze wiadomości

Wiceminister klimatu i środowiska odwiedził Orlen w Płocku

Wiceminister klimatu i środowiska odwiedził Orlen w Płocku

Pracownicy PKN Orlen otrzymają wyższe wynagrodzenia

Pracownicy PKN Orlen otrzymają wyższe wynagrodzenia


Kazachstan wprowadza zakaz wywozu produktów ropopochodnych drogą lądową


2021-03-05

Exxon walczy z Macquarie Energy o niemal 12 mld USD


2021-03-05

Modelowa marża rafineryjna Grupy Lotos wyniosła w lutym 2,8 USD na baryłce


2021-03-05

Bliskowschodnia rafineria padła ofiarą ataku


2021-03-05

Rosja inwestuje w sektor ropy i gazu w Iraku


2021-03-05

OPEC nie zwiększy produkcji od kwietnia


2021-03-05

Opozycja chce obniżki cen paliw


2021-03-04

Onico chce współpracować z Anwimem


2021-03-04

Nie ma chętnych do zainwestowania w afrykańską ropę


2021-03-04

OPEC spodziewa się równowagi na rynku ropy w 2021 roku


2021-03-04

Do rady dyrektorów Rosnieftu dołączy była minister spraw zagranicznych Austrii


2021-03-04

Kirgistan wprowadził czasowy zakaz eksportu ropy i produktów naftowych


2021-03-04

Komitet monitorujacy nie wydał żadnego zalecenia


2021-03-04

Nafciarze wątpią w rychły koniec ery ropy


2021-03-04

Wzrosły zapasy ropy w Stanach Zjednoczonych


2021-03-04

Miasto w Kalifornii nie chce nowych stacji benzynowych


2021-03-04

Kolejne miasta będą budować stacje ładowania


2021-03-04

Zanieczyszczenie ropy w ‘’Przyjaźni’’ kosztowało już Transnieft ponad 6 miliardów rubli


2021-03-03

Rosyjskie stacje też zarabiają na kawie


2021-03-03

Nie będzie stacji Orlenu w Ostrowii Mazowieckiej


2021-03-03

Rosja ograniczyła wydobycie ropy, choć możliwe było zwiększenie


2021-03-03

Zmniejszenie rezerw ropy w 2021 roku wyniesie 400 mln baryłek?


2021-03-03

Tauron rozwija segment ładowarek


2021-03-03

Orlen uzyskał w lutym lepsze marże


2021-03-03

Artur Cieślik z Lotosu przechodzi do PGNiG


2021-03-03

Polska Press już w strukturach Orlenu


2021-03-03

Policja szuka złodziei ze stacji paliw w Rychnowach


2021-03-03

e-petrol.pl: ostatnie wydarzenia na rynku LPG w Polsce (2 marca 2021)


2021-03-02

Unimot podał szacunkowe wyniki za IV kwartał 2020 r.


2021-03-02

Do połowy roku odbudują się marże rafineryjne


2021-03-02

Samochody z silnikiem Diesla w odwrocie


2021-03-02

Rurociągi Transnieftu tłoczą mniej ropy


2021-03-02

Koncern Baker Hughes jest podejrzany o naruszenie sankcji


2021-03-02

W Kazachstanie odkryto duże złoże ropy i gazu


2021-03-02

Rafinerie w Teksasie wracają do pracy


2021-03-02

Orlen przewiduje, że cena ropy naftowej wyniesie ok. 60 USD


2021-03-02

Po wyborach w USA ropa zaczęła drożeć


2021-03-02

Chevron będzie finansował technologie niskoemisyjne


2021-03-01

Orlen będzie musiał zapłacić Elektrobudowie ok. 20 mln zł


2021-03-01

W Sejnach kierowcy protestują przeciwko cenom paliw


2021-03-01

Spółka z Grupy Orlen kupiła 3 farmy wiatrowe


2021-03-01

Samochód wjechał w budynek stacji paliw w Rymaniu


2021-03-01

Unimot Energia i Gaz przejmuje portfel projektów farm fotowoltaicznych


2021-03-01

Chiny nie mają już gdzie magazynować ropy


2021-03-01

Kazachstan znosi tymczasową regulację cen LPG


2021-03-01

Eksport LNG będzie wzrastał w szybkim tempie


2021-03-01

Metodologia przygotowania indeksów paliwowych e-petrol.pl

  • W grupie indeksów importowych cen hurtowych e-petrol.pl przygotowywane są:
    EIPPB - dla benzyny bezołowiowej
    EIPON - dla oleju napędowego
    EIPJET - dla paliwa samolotowego
    EIPOOL - dla lekkiego oleju opałowego
    EIPOC1 - dla ciężkiego oleju opałowego do 1%S
    EIPOC3 - dla ciężkiego oleju opałowego do 3.5%S
  • Indeksy paliwowe EIPindeks  odzwierciedlają średnie koszty całkowite importu paliwa z regionu ARA na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, poprzez terminale morskie lub transport kolejowy, z zapewnieniem dostępności produktu z bazy lub terminalu zlokalizowanych w centrum kraju.
  • Prezentowane wartości wyrażone są w złotych polskich za 1000 litrów [PLN/m3] i odnoszą się do kosztów importu benzyny bezołowiowej (indeks EIPPB), oleju napędowego (indeks EIPON), przeznaczonych do wykorzystania jako paliwa silnikowe, paliwa lotniczego (indeks EIPJET), przeznaczonych do silników odrzutowych. Dla olejów opałowych lekkich (indeks EIPPB) i ciężkich (indeksy: EIPOC1 i EIPOC3) przeznaczonych na cele grzewcze prezentowane wartości wyrażone są w złotych polskich za 1 tonę [PLN/t].
  • Indeksy uwzględniają średnią cenę zakupu paliwa na ryku ARA, a ponadto aktualne obciążenia podatkowe obowiązujące w Polsce dla paliw silnikowych (akcyza i opłata paliwowowa) oraz średnie koszty logistyki, magazynowania  ponoszone bezpośrednio przez importera.
    Nie zawierają marży importera, ani kosztów zaangażowanego kapitału.
  • Indeksy wyliczane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku i prezentowane w serwisie internetowym e-petrol.pl do godz. 9:00. Zmiany obciążeń podatkowych i prawnych wpływające na wartości indeksów aktualizowane są z dniem zaistnienia zmiany.  Koszty dodatkowe związane z transportem i magazynowaniem paliw weryfikowane są nie częściej niż raz na kwartał.
  • Wydawca indeksów paliwowych - Information Market S.A.- nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane niewłaściwym wykorzystaniem przez użytkownika informacji udostępnionych na portalu e-petrol.pl, w szczególności za skutki decyzji handlowych podjętych w oparciu wartości prezentowanych indeksów.