Centrum prasowe

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

Unimot SA
2020-09-23 / 09:13
AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

Druga edycja kampanii jest kontynuacją opowieści marki o jej szwajcarskich korzeniach, konkurencyjnej jakościowo ofercie, zarówno jeśli chodzi o ceny paliw, jak i produkty i usługi dostępne na stacjach AVIA. Co więcej podkreśla dynamiczny rozwój marki poprzez otwarcia kolejnych lokalizacji z nowoczesnym konceptem gastronomicznym Eat&Go, aromatyczną kawą i świeżymi przekąskami.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija  markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Najnowsze wiadomości

Posłowie nie poznali szczegółów programów marketingowych i sponsorskich Orlenu


2021-04-14

Nietypowy ‘’gość’’ na stacji paliw pod Wrocławiem


2021-04-14

Unimot jesienią uzyska pozwolenia na budowę farm fotowoltaicznych


2021-04-14

Chiny wydają coraz więcej na zakupy ropy naftowej


2021-04-14

Norma Euro 7 oszczędzi silniki spalinowe


2021-04-14

W Zatoce Meksykańskiej BP odkryło nowe złoże naftowe


2021-04-14

OPEC podniósł prognozę wzrostu popytu na ropę na świecie


2021-04-14

Piętrzą się problemy wokół przejęcia Polska Press przez Orlen


2021-04-14

Szef Petrobras odchodzi


2021-04-14

Rosja chce kontrolować 20 proc. światowego rynku wodoru do 2030 roku


2021-04-14

e-petrol.pl: ostatnie wydarzenia na rynku LPG w Polsce (13 kwietnia 2021)


2021-04-13

Nowe informacje w sprawie przejęcia przez PKN Orlen spółki Polska Press


2021-04-13

Czy Krajowy Plan Odbudowy przyspieszy rozwój elektromobilności?


2021-04-13

Uganda i Tanzania zbudują ropociąg eksportowy


2021-04-13

Rosyjskie rafinerie będą się modernizować


2021-04-13

Equinor będzie nadal angażować się w lobbing naftowy w Stanach Zjednoczonych


2021-04-13

Saudyjczycy znaleźli wspólnika do sieci rurociągów


2021-04-12

Chevron będzie raportował ‘’ryzyko klimatyczne’’


2021-04-12

Ustawa o cłach na importowane paliwa


2021-04-12

Amerykańska branża oil&gas dostanie mniej pieniędzy


2021-04-12

Indie zużywają rekordowe ilości etanolu


2021-04-12

Zagrożone wydobycie ropy ze złoża Kaszagan


2021-04-12

ExxonMobil rozważa zamkniecie norweskiej rafinerii


2021-04-12

Na Białorusi znaleziono trzecie pole naftowe


2021-04-12

Asfalt ze zmniejszonym śladem węglowym


2021-04-12

Australia ma stacje ładowania na olej roślinny


2021-04-12

Total może zainwestować w projekt naftowy w Ugandzie


2021-04-12