Centrum prasowe

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

Unimot SA
2020-09-23 / 09:13
AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

Druga edycja kampanii jest kontynuacją opowieści marki o jej szwajcarskich korzeniach, konkurencyjnej jakościowo ofercie, zarówno jeśli chodzi o ceny paliw, jak i produkty i usługi dostępne na stacjach AVIA. Co więcej podkreśla dynamiczny rozwój marki poprzez otwarcia kolejnych lokalizacji z nowoczesnym konceptem gastronomicznym Eat&Go, aromatyczną kawą i świeżymi przekąskami.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija  markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Najnowsze wiadomości

Easy Auchan na stacjach bp


2021-09-21

Orlen Skylight accelerator przyciągnął ponad 100 startupów


2021-09-21

Lukoil jest gotowy, aby zostać operatorem projektu azerbejdżańsko-turkmeńskiego


2021-09-21

Huragan w USA ograniczy produkcję ropy przez Shell do końca roku


2021-09-21

Ponad 150 tys. punktów ładowania za cztery lata


2021-09-21

e-petrol.pl: ostatnie wydarzenia na rynku LPG w Polsce (21 września 2021)


2021-09-21

Znikają problemy produkcyjne w Zatoce Meksykańskiej


2021-09-21

Konsumenci zdecydują o kształcie miksu transportowego?


2021-09-21

Chińskie zakupy ropy w Rosji wzrosły do 25,1 mld USD


2021-09-21

Uszczelnianie przepisów o zakazie handlu w niedzielę i święta


2021-09-20

Zmiany właścicielskie na szwajcarskim rynku stacji paliw


2021-09-20

Amerykańska branża naftowa będzie się tłumaczyć


2021-09-20

Shell stawia na wzrost zużycia niskoemisyjnego paliwa lotniczego


2021-09-20

Wprowadzenie e-faktur możliwe w 2022 r.


2021-09-20

Irański boom sprzedaży paliw


2021-09-20

Konsumpcja ropy w Chinach osiągnie szczyt za 5 lat


2021-09-20

Lukoil przedstawi w listopadzie dziesięcioletnią strategię


2021-09-20