Centrum prasowe

Unimot i Avia ponownie z tytułem Superbrands

Unimot SA/foto Unimot SA
2021-04-20 / 11:17
Unimot i Avia ponownie z tytułem Superbrands

Po raz kolejny Organizacja Superbrands wyłoniła najsilniejsze marki, które cieszą się uznaniem oraz renomą w poszczególnych branżach. Do grona laureatów tegorocznej edycji ponownie dołączyła Grupa Unimot wraz z marką AVIA. Obydwa brandy wyróżnione zostały tytułem Business Superbrands 2021 w kategorii paliwa, surowce, energetyka.

Superbrands to niezależna organizacja, działająca od 1994 roku. Jej głównym założeniem jest promocja idei brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację case studies marek, które dzięki reprezentowanym wartościom i wyjątkowym korzyściom, jakie oferują konsumentom, osiągnęły rynkowy sukces. Laureatami tytułu Business Superbrands 2021 są marki, które cieszą się największym uznaniem oraz renomą, a także legitymują się licznymi sukcesami na arenie krajowej i międzynarodowej w poszczególnych branżach. Laureatów wyłaniają Eksperci z Konfederacji Lewiatan.

- Przyznanie po raz kolejny nagrody Superbrands to dla nas nie tylko wyróżnienie, lecz także wielka satysfakcja i potwierdzenie tego, że działania i zmiany, które wprowadzamy są zauważalne. Rozwijamy się, konsekwentnie wdrażamy nową strategię marketingową, wprowadziliśmy na rynek nowy koncept gastronomiczny, pod którym rozwijamy markę własną, sukcesywnie otwieramy kolejne stacje, wprowadzamy nowe produkty. Przyznanie nam tytułu Business Superbrands 2021 pokazuje, że przyjęta strategia zdaje egzamin na najwyższym poziomie  - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrek-tor Marketingu w Unimot S.A.

Tegoroczna gala finałowa, podczas której rozdane zostaną nagrody Superbrands, odbędzie się w listopadzie w Hotelu Sheraton w Warszawie. Podczas gali obecni będą przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show biznesu.
Najnowsze wiadomości

Easy Auchan na stacjach bp


2021-09-21

Orlen Skylight accelerator przyciągnął ponad 100 startupów


2021-09-21

Lukoil jest gotowy, aby zostać operatorem projektu azerbejdżańsko-turkmeńskiego


2021-09-21

Huragan w USA ograniczy produkcję ropy przez Shell do końca roku


2021-09-21

Ponad 150 tys. punktów ładowania za cztery lata


2021-09-21

e-petrol.pl: ostatnie wydarzenia na rynku LPG w Polsce (21 września 2021)


2021-09-21

Znikają problemy produkcyjne w Zatoce Meksykańskiej


2021-09-21

Konsumenci zdecydują o kształcie miksu transportowego?


2021-09-21

Chińskie zakupy ropy w Rosji wzrosły do 25,1 mld USD


2021-09-21

Uszczelnianie przepisów o zakazie handlu w niedzielę i święta


2021-09-20

Zmiany właścicielskie na szwajcarskim rynku stacji paliw


2021-09-20

Amerykańska branża naftowa będzie się tłumaczyć


2021-09-20

Shell stawia na wzrost zużycia niskoemisyjnego paliwa lotniczego


2021-09-20

Wprowadzenie e-faktur możliwe w 2022 r.


2021-09-20

Irański boom sprzedaży paliw


2021-09-20

Konsumpcja ropy w Chinach osiągnie szczyt za 5 lat


2021-09-20

Lukoil przedstawi w listopadzie dziesięcioletnią strategię


2021-09-20