Centrum prasowe

Petronas Lubricants Polska nawiązał współpracę handlową z siecią stacji paliw Moya

Petronas/Anwim SA
2021-07-23 / 11:32
Petronas Lubricants Polska nawiązał współpracę handlową z siecią stacji paliw Moya

Petronas Lubricants Polska rozpoczął współpracę z największą w kraju niezależną siecią stacji paliw Moya. W jej ramach na stacjach w niebiesko-czerwonych barwach rozpocznie się pilotażowa akcja wprowadzania do sprzedaży olejów silnikowych Petronas Syntium z technologią CoolTech™.

Umowa została podpisana w drugim kwartale 2021 r. i obejmuje pilotaż sprzedaży najwyższej jakości olejów silnikowych oraz płynów eksploatacyjnych Petronas do pojazdów osobowych na  stacjach sieci Moya.

Działania sprzedażowe połączone są ze wspólną kampanią marketingową i medialną pod hasłem PIT STOP Challenge, popularyzującą rozwiązania Petronas Syntium wśród odbiorców indywidualnych. Anwim S.A., właściciel marki Moya docelowo planuje wprowadzenie produktów Petronas na wszystkie stacje sieci.

- Mocno rozwijamy sieć sprzedaży  Petronas Syntium w Polsce. Działania skierowane do sieci dystrybutorów i warsztatów wspieramy strategią B2C, którą realizujemy wspólnie z siecią stacji paliw Moya. Obecność naszych produktów na półkach stacji tej sieci znakomicie poprawi dostępność do marki Syntium dla konsumentów. Naszym celem jest stały wzrost świadomości naszych brandów wśród polskich kierowców. Współpraca handlowa wpisuje się w misję Anwim S.A. – dostarczania klientom produktów z wysokim wskaźnikiem jakość do ceny.  Przygotowujemy wspólnie z naszym partnerem ciekawy program pilotażowy wspierany min. promocjami dla Klientów stacji Moya. Liczymy oczywiście na efektywne rozszerzenie współpracy z pilotażu i na wprowadzenie marki Syntium do wszystkich lokalizacji tej sieci. – mówi Adam Bober, dyrektor sprzedaży Petronas Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii.

Ideą wspólnego pilotażu sprzedaży i kampanii jest podniesienie świadomości marki olejów silnikowych Petronas Syntium i korzyści wynikających z ich stosowania. Brand jest  doskonale rozpoznawalny dzięki  współpracy technologicznej z  niepokonanym w ostatnich latach  zespołem AMG Mercedes Petronas Formula 1 Team oraz z mistrzem wyścigów Formuły 1 Lewisem Hamiltonem.

- Nasze motto, „Moya – daleko zajedziesz!”, ma bezpośrednie przełożenie na jakość produktów i usług oferowanych na naszych stacjach. To jednak coś znacznie więcej, ponieważ stacje paliw Moya charakteryzują się miłą atmosferą i sympatyczną obsługą. W ramach współpracy z Petronas możemy naszym klientom zaproponować nie tylko nowe produkty, lecz także wyjątkowe spotkania z elementami rozrywki ze sportowym zacięciem. Jesteśmy przekonani, że oddanie sportowej atmosfery na stacjach z zaaranżowanym PITSTOP, konkurs dla klientów z nagrodami – oryginalnymi gadżetami zespołu Formuły 1 Lewisa Hamiltona – oraz przygotowane spotkania z mistrzynią driftingu Karoliną Pilarczyk będą cieszyć się powodzeniem – Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim S.A.

Wyższa wydajność i żywotność silnika oraz niższe zużycie paliwa z Petronas Syntium

Stworzone w laboratoriach Petronas i sprawdzone w najbardziej wymagających warunkach wyścigów Formuły 1 rozwiązania Petronas Syntium z technologią CoolTech™ oparte na silnych łańcuchach cząsteczek pozwalają na zwiększoną absorbcję ciepła z silników pojazdów. Dzięki trwalszemu filmowi olejowemu podnosi się poziom ochrony krytycznych części silnika, poprawia jego wydajność i wydłuża żywotność. W efekcie, okresy między wymianami oleju są dłuższe i spada zużycie paliwa.

Stacje paliw Moya – zawsze po drodze

Moya to największa niezależna sieć stacji paliw w Polsce. Charakteryzuje się najwyższą w kraju dynamiką rozwoju – każdego roku przybywa kilkadziesiąt nowych obiektów w niebiesko-czerwonych barwach. Obecnie w sieci znajduje się ponad 330 stacji. Jednak celem Anwim S.A., właściciela marki Moya, jest nie tylko szybki rozwój poprzez zagęszczenie sieci, ale przede wszystkim zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi. Dlatego równolegle rozwijane są trzy typy stacji: konwencjonalne – z konceptem kawiarniano-gastronomicznym Caffe Moya i sklepem convenience; automatyczne – przystosowane wyłącznie do obsługi flot; a także samoobsługowe – dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Sieć nie ustaje ponadto w rozwoju oferty pozapaliwowej.

Najnowsze wiadomości

Easy Auchan na stacjach bp


2021-09-21

Orlen Skylight accelerator przyciągnął ponad 100 startupów


2021-09-21

Lukoil jest gotowy, aby zostać operatorem projektu azerbejdżańsko-turkmeńskiego


2021-09-21

Huragan w USA ograniczy produkcję ropy przez Shell do końca roku


2021-09-21

Ponad 150 tys. punktów ładowania za cztery lata


2021-09-21

e-petrol.pl: ostatnie wydarzenia na rynku LPG w Polsce (21 września 2021)


2021-09-21

Znikają problemy produkcyjne w Zatoce Meksykańskiej


2021-09-21

Konsumenci zdecydują o kształcie miksu transportowego?


2021-09-21

Chińskie zakupy ropy w Rosji wzrosły do 25,1 mld USD


2021-09-21

Uszczelnianie przepisów o zakazie handlu w niedzielę i święta


2021-09-20

Zmiany właścicielskie na szwajcarskim rynku stacji paliw


2021-09-20

Amerykańska branża naftowa będzie się tłumaczyć


2021-09-20

Shell stawia na wzrost zużycia niskoemisyjnego paliwa lotniczego


2021-09-20

Wprowadzenie e-faktur możliwe w 2022 r.


2021-09-20

Irański boom sprzedaży paliw


2021-09-20

Konsumpcja ropy w Chinach osiągnie szczyt za 5 lat


2021-09-20

Lukoil przedstawi w listopadzie dziesięcioletnią strategię


2021-09-20