MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

Lotos zaczyna pobieranie opłat za ładowanie aut na stacjach

Grupa Lotos poinformowała o zakończeniu okresu testowego projektu Lotos Niebieski Szlak. W tym czasie pojazdy elektryczne na stacjach Grupy Lotos można było ładować bezpłatnie. Od 27 stycznia br. za tę usługę na stacjach Lotosu pobierana będzie opłata w wysokości 24 zł, bez względu na czas ładowania i ilość pobranej energii.

Lotos zaznaczył, że biorąc pod uwagę średniej wielkości ładowanie cena 24 zł to obecnie najniższa stawka na rynku. Dodatkowo, do końca lutego, osoby korzystające z usługi ładowania pojazdu na stacjach Lotosu, będą mogły kupić kawę w cenie 2 zł (za 440 ml) lub 1 zł (220 ml).

W komunikacie Lotos napisał, że w ciągu pierwszego roku funkcjonowania Niebieskiego Szlaku odnotowano około 9,5 tys. ładowań. Rekordowe były miesiące wakacyjne: lipiec (1199 transakcji) oraz sierpień (1115 transakcji).

Więcej w kategorii

Terminal płatniczy przy stacjach ładowania to konieczność

Terminal płatniczy przy stacjach ładowania to konieczność

Już za niespełna miesiąc, bo od 13 kwietnia 2024 r. każda nowo wybudowana stacja ładowania aut elektrycznych będzie musiała umożliwiać dokonanie tzw. płatności ad hoc, czyli bez konieczności rejestrowania się u danego operatora czy zawierania z nim umowy.

Indie chcą stać się centrum produkcji pojazdów elektrycznych

Indie chcą stać się centrum produkcji pojazdów elektrycznych

Władze w Delhi nie chcą tylko zapewniać zachęt do importu pojazdów elektrycznych, kraj stawia warunek – producent samochodów elektrycznych musi stworzyć zakłady produkcyjne w Indiach.

Producenci pojazdów elektrycznych martwią się europejskim systemem ładowania

Producenci pojazdów elektrycznych martwią się europejskim systemem ładowania

Według raportu agencji Bloomberg dyrektorzy największych koncernów samochodowych zgłaszają brak wystarczająco szybkiej rozbudowy sieci i brak jednolitego standardu ładowania. Europejscy producenci obawiają się, że ograniczenia dotyczące sieci ładowania mogą zagrozić sprzedaży.

Punkty ładowania pojazdów elektrycznych w USA w końcu zarabiają

Punkty ładowania pojazdów elektrycznych w USA w końcu zarabiają

Jak wynika z nowego raportu start-upu Stable Auto Corporation, wskaźniki wykorzystania stacji ładowania pojazdów elektrycznych (EV) w Stanach Zjednoczonych wzrosły w ciągu ostatniego roku, co sprawiło, że stacje ładowania w wielu stanach stały się rentowne.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.