Docelowo Aral chce zainstalować ultraszybkie ładowarki na kilkuset placówkach w kraju. Ładowarki na stacjach Aralu będą zasilane w 100 proc. zieloną energią i będą mogły ładować samochody z mocą do 350 kW (ultraszybkie ładowarki UFC). Pojazd z odpowiednią technologią akumulatorów można ładować w ciągu dziesięciu minut, co pozwoli na pokonanie do 350 km odległości.
W pierwszej fazie budowy zostaną zainstalowane i podłączone ładowarki w około 30 lokalizacjach Aral, głównie zlokalizowanych przy autostradach, drogach krajowych i obszarach miejskich. Każdy punkt sprzedaży będzie oferował dwie ładowarki z dwoma punktami ładowania, umożliwiając jednoczesne ładowanie do czterech pojazdów elektrycznych.
Kolejne dwie stacje ładowania, które mają zostać uruchomione w nadchodzących tygodniach, to Wuppertal (Nadrenia Północna-Westfalia) i Wollin (Brandenburgia).
Dokładna kolejność uruchamiania pozostałych stacji detalicznych będzie uzależniona m.in. od rozbudowy sieci. W dłuższej perspektywie Aral chce zbudować ultraszybkie stacje ładowania w kilkuset lokalizacjach.