Shell Franczyza

Kupisz auto, ładowarkę i abonament na ładowanie w trasie

Inżynierowie Volkswagena mają sposób na upowszechnienie zakupów aut elektrycznych i rozwiązanie problemów z ładowaniem.

Do 2030 roku udział samochodów elektrycznych w sprzedaży aut ma wzrosnąć w Europie do ponad 70 proc., a w Chinach i USA do ponad 50 proc. Pod warunkiem oczywiście, że uda się przekonać do nowego napędu klientów. Podstawową barierą dla upowszechnienia samochodów elektrycznych są problemy z ich ładowaniem. W związku z tym inżynierowie Volkswagena i postanowili stworzyć cały pakiet elektromobilności: samochód elektryczny, ładowarkę domową i abonament na ładowanie w trasie.  

Volkswagen wraz z firmami Elli (producent ładowarek do elektryków) i Polenergia (dostawca tzw. zielonej energii) pokazał pakiet rozwiązań dla elektromobilności.
Za pośrednictwem należącej do Volkswagena firmy Elli, która zajmuje się sprzedażą infrastruktury do ładowania aut elektrycznych, marka prowadzi sprzedaż wallboxów ID. Charger. Urządzenie to umożliwia sprawne ładowanie samochodów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in.

Firma Elli  razem z VW oferuje więc nabywcom samochodów elektrycznych dostęp do aplikacji We Charge. Pozwala ona za stałą opłatę podłączyć samochód elektryczny do kilku tysięcy ładowarek w Europie. Można wykupić jedną z trzech taryf - Free, Go lub Plus.  W ramach aplikacji We Charge swoje stacje ładowania w Polsce udostępnia nie tylko Greenway, oferujący największą liczbę stacji szybkiego ładowania w Polsce, ale także sieć EV+, która już teraz ma na terenie kraju 60 stacji ładowania, a kolejne są w trakcie instalacji i uruchamiania.

Więcej w kategorii

Eleport więcej zainwestuje w Polsce

Eleport więcej zainwestuje w Polsce

Inwestor i operator stacji ładowania aut elektrycznych z Estonii – spółka Eleport pozyskała kolejną rundę finansowania i zapowiada duże inwestycje w infrastrukturę ładowania aut elektrycznych, przede wszystkim Polsce.

Mamy w Polsce ponad 6 tys. publicznych ładowarek

Mamy w Polsce ponad 6 tys. publicznych ładowarek

We wtorek Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) podało, że na koniec lutego br. w Polsce działało ponad 6 tys. ogólnodostępnych punktów ładowania. Zauważono jednak, że tempo rozbudowy infrastruktury jest zbyt wolne.

Terminal płatniczy przy stacjach ładowania to konieczność

Terminal płatniczy przy stacjach ładowania to konieczność

Już za niespełna miesiąc, bo od 13 kwietnia 2024 r. każda nowo wybudowana stacja ładowania aut elektrycznych będzie musiała umożliwiać dokonanie tzw. płatności ad hoc, czyli bez konieczności rejestrowania się u danego operatora czy zawierania z nim umowy.

Indie chcą stać się centrum produkcji pojazdów elektrycznych

Indie chcą stać się centrum produkcji pojazdów elektrycznych

Władze w Delhi nie chcą tylko zapewniać zachęt do importu pojazdów elektrycznych, kraj stawia warunek – producent samochodów elektrycznych musi stworzyć zakłady produkcyjne w Indiach.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.