Wrocławskie wydarzenie było już zorganizowane po raz kolejny i zostało pomyślane przede wszystkim z myślą o przedsiębiorcach – właścicielach stacji paliw. Swoim zakresem objęło zarówno trendy w wyposażeniu obiektów stacyjnych, w tym projektowaniu wnętrz czy oświetlenia, jak również nowości w zakresie środków czystości.
Atutem Targów była imponująca strefa myjni samochodowych, w której swoje rozwiązania prezentowali najwięksi przedstawciele tego segmentu. Szkolenia oraz sesje networkingowe prowadzone w tym temacie okazały się strzałem w dziesiątkę, a na na placu przed głównym wejściem do Hali Stulecia na stoiskach myjniowych nie brakowało odwiedzających.
Wenątrz Hali na zwiedzającyh czekali z kolei producenci i dostawcy rozwiązań z różnych obszarów dla stacji paliw. Były stoiska firm sprzedających hurtowe ilości paliw, sieci stacji paliw oferujące swoje rozwiązania franczyzowe, dostawcy sprzętu, usług IT, wyposażenia, środków czystości i wiele innych.
Targi stanowiły także możliwość skorzystania z bezpłatnych szkoleń dotyczących otwarcia i prowadzenia własnej stacji przyzakładowej czy rozwoju kompetencji pracowników i zespołu stacji paliw.
Atutem Targów była specjalnie wydzielona Strefa Networkingu, gdzie na blisko 100 m kw. uczestnicy wydarzenia mogli spotkać się i porozmawiać przy kawie o swoich biznesach. Networking dla wielu przedstawicieli branży, był okazją, aby podczas tych dwóch dni nawiązać relacje z pozostałymi uczestnikami rynku paliw.
Targom towarzyszyły ponadto VI Spotkanie Polski Rynek Paliw oraz pierwsza edycja
Piłkarskich Mistrzostw Branży Paliwowej.