AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej
2020-09-23 09:13 | Unimot SA''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.
Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.
Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.
Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.
Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Polecamy
Orlen wraca z promocją – tańsze tankowanie i ładowanie
Już od piątku 26 kwietnia Orlen proponuje uczestnikom programu Vitay dobrze znaną promocję na tankowanie i ładowanie na stacjach sieci.
2024-04-25 / 12:40 | Z kraju
Nowa strategia spółki paliwowej na lata 2024-2028
Grupa Unimot ogłosiła 24 kwietnia nową strategię na lata 2024-2028. Zakłada w niej umocnienie pozycji, dalsze zwiększanie udziału w rynku, a do 2028 r. wzrost EBITDA do poziomu 690 mln zł.
2024-04-25 / 09:50 | Z kraju
Zmiana kierunków importu LPG
Przedstawiciele Unimotu podczas konferencji prasowej poinformowali, że spółka przygotowuje się do zabezpieczenia i dywersyfikacji dostaw LPG w związku z wejściem w życie sankcji na rosyjski LPG pod koniec roku.
2024-04-25 / 09:25 | Rynek LPG
Pozostałe aktualności
Węgierski rząd daje dystrybutorom paliw dwa tygodnie na obniżenie cen
Władze w Budapeszcie już kilka dni temu komunikowały, że nie wykluczają interwencji dotyczącej cen paliw. W środę zażądały od sprzedawców detalicznych obniżenia cen paliw do średniej regionalnej. Firmy mają na to dwa tygodnie.
2024-04-25 / 12:45 | Ze świata
Oktan Energy rozbuduje infrastrukturę w swojej bazie
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie opublikował decyzję dotyczącą budowy rurociągów na terenie Bazy Oktan Energy w Szczecinie.
2024-04-25 / 09:56 | Z kraju
Unijne plany wodorowe potrzebują dotacji
Kraje europejskie będą musiały zaoferować przedsiębiorstwom energetycznym dotacje i wsparcie regulacyjne w zakresie produkcji wodoru ze źródeł odnawialnych, aby umożliwić przejście na czyste paliwa, stwierdzili w środę menedżerowie sektora energetycznego.
2024-04-25 / 09:52 | Ze świata
Dobre wyniki norweskiej firmy
Equinor ogłosił wyniki za pierwszy kwartał 2024 roku. Skorygowany dochód operacyjny wyniósł 7,53 mld USD. Spółka osiągnęła 7,68 mld USD zysku operacyjnego, a zysk netto w wyniósł 2,67 mld USD.
2024-04-25 / 09:42 | Ze świata
OPEC oferuje Namibii pomoc w wydobyciu węglowodorów
Sekretarz Generalny OPEC obiecał Namibii wsparcie w zagospodarowaniu odkrywkowych złóż ropy naftowej, co można odczytać jako zaproszenie tego kraju do OPEC.
2024-04-25 / 09:40 | Ze świata
Forum Paliw Gazowych trwa w Warszawie
Forum Paliw Gazowych to wydarzenie, podczas którego spotykają się dystrybutorzy LPG, firmy logistyczne, producenci zbiorników, wyposażenia i armatury dla sektora paliw płynnych oraz przedstawiciele administracji.
2024-04-25 / 09:37 | Rynek LPG