Centrum prasowe

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

Unimot SA
2020-09-23 / 09:13
AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

Druga edycja kampanii jest kontynuacją opowieści marki o jej szwajcarskich korzeniach, konkurencyjnej jakościowo ofercie, zarówno jeśli chodzi o ceny paliw, jak i produkty i usługi dostępne na stacjach AVIA. Co więcej podkreśla dynamiczny rozwój marki poprzez otwarcia kolejnych lokalizacji z nowoczesnym konceptem gastronomicznym Eat&Go, aromatyczną kawą i świeżymi przekąskami.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija  markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Najnowsze wiadomości

e-petrol.pl: benzyna i olej napędowy w cenie poniżej 7 zł za litr


2022-08-12

Polska importuje ropę gatunku Murban


2022-08-12

Prezydent Nigerii odmawia zgody na sprzedaż aktywów Exxon Mobil


2022-08-12

Cena benzyny w Czechach po raz pierwszy od prawie pół roku spadła poniżej 42 koron


2022-08-12

Europa Zachodnia ma małe zapasy oleju napędowego


2022-08-12

Lukoil przejmuje udziały od Eni


2022-08-12

Exxon przyspiesza w obszarze handlu


2022-08-12

Szacunkowe wyniki Unimotu za II kwartał 2022 r.


2022-08-12

W ostatnich latach Unipetrol zmniejszył swoją zależność od rosyjskiej ropy poniżej 50 proc.


2022-08-12

MAE szacuje wyższy popyt na ropę, a OPEC niższy


2022-08-12

Stawki frachtu tankowców z USA do Europy najwyższe od 2 lat


2022-08-11

KOWR nie skorzystał z prawa nabycia akcji połączeniowych PKN Orlen


2022-08-11

MOL przelał opłatę za tranzyt ropy "Przyjaźnią”


2022-08-11

Akcje Lotosu zostaną wykluczone z giełdowego obrotu


2022-08-11

Kazachstan wznawia wydobycie ropy na niedawno zamkniętym złożu Kashagan


2022-08-11

Ekopol zwiększył przychody w II kwartale


2022-08-11

Departament Energii USA podniósł prognozę cen ropy Brent


2022-08-11

OPEC+ ma największy wzrost produkcji od pięciu miesięcy


2022-08-11

GreenWay w cztery lata postawi 1,5 tys. punktów ładowania


2022-08-11

e-petrol.pl: cenowe tąpnięcie na stacjach


2022-08-10

Węgry, Słowacja i Czechy bez ropy z Rosji


2022-08-10

Chiny obniżą ceny detaliczne benzyny i oleju napędowego


2022-08-10

Rośnie liczba pojazdów elektrycznych


2022-08-10

Evonik zastępuje do 40 proc. gazu ziemnego w swoich niemieckich zakładach


2022-08-10

ADAC - benzyna o wiele za droga


2022-08-10

Indie potroją import rosyjskich produktów naftowych


2022-08-10

Glencore zanieczyszczał statki w Singapurze chlorkami


2022-08-10

Czy Europa Południowa potajemnie kupuje rosyjską ropę?


2022-08-10

Kazachstan będzie musiał szukać alternatywnych tras do eksportu ropy


2022-08-10

Amerykańska ropa dotarła do Rostocku


2022-08-10

Morze Północne potrzebuje inwestycji w nowe projekty naftowe i gazowe


2022-08-10