MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

Druga edycja kampanii jest kontynuacją opowieści marki o jej szwajcarskich korzeniach, konkurencyjnej jakościowo ofercie, zarówno jeśli chodzi o ceny paliw, jak i produkty i usługi dostępne na stacjach AVIA. Co więcej podkreśla dynamiczny rozwój marki poprzez otwarcia kolejnych lokalizacji z nowoczesnym konceptem gastronomicznym Eat&Go, aromatyczną kawą i świeżymi przekąskami.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija  markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Program Partnerski ENERGIA PALIW
Pozostałe aktualności
Węgierski rząd daje dystrybutorom paliw dwa tygodnie na obniżenie cen

Węgierski rząd daje dystrybutorom paliw dwa tygodnie na obniżenie cen

Władze w Budapeszcie już kilka dni temu komunikowały, że nie wykluczają interwencji dotyczącej cen paliw. W środę zażądały od sprzedawców detalicznych obniżenia cen paliw do średniej regionalnej. Firmy mają na to dwa tygodnie.

Oktan Energy rozbuduje infrastrukturę w swojej bazie

Oktan Energy rozbuduje infrastrukturę w swojej bazie

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie opublikował decyzję dotyczącą budowy rurociągów na terenie Bazy Oktan Energy w Szczecinie.

Unijne plany wodorowe potrzebują dotacji

Unijne plany wodorowe potrzebują dotacji

Kraje europejskie będą musiały zaoferować przedsiębiorstwom energetycznym dotacje i wsparcie regulacyjne w zakresie produkcji wodoru ze źródeł odnawialnych, aby umożliwić przejście na czyste paliwa, stwierdzili w środę menedżerowie sektora energetycznego.

Dobre wyniki norweskiej firmy

Dobre wyniki norweskiej firmy

Equinor ogłosił wyniki za pierwszy kwartał 2024 roku. Skorygowany dochód operacyjny wyniósł 7,53 mld USD. Spółka osiągnęła 7,68 mld USD zysku operacyjnego, a zysk netto w wyniósł 2,67 mld USD.

OPEC oferuje Namibii pomoc w wydobyciu węglowodorów

OPEC oferuje Namibii pomoc w wydobyciu węglowodorów

Sekretarz Generalny OPEC obiecał Namibii wsparcie w zagospodarowaniu odkrywkowych złóż ropy naftowej, co można odczytać jako zaproszenie tego kraju do OPEC.

Forum Paliw Gazowych trwa w Warszawie

Forum Paliw Gazowych trwa w Warszawie

Forum Paliw Gazowych to wydarzenie, podczas którego spotykają się dystrybutorzy LPG, firmy logistyczne, producenci zbiorników, wyposażenia i armatury dla sektora paliw płynnych oraz przedstawiciele administracji.